MATEMATİK ÖĞRETMENİ

ÜSKÜDAR, ALTUNİZADE, Türkiye
MATEMATİK ÖĞRETMENİ İLKÖĞRETİM2,3,4,5,6,7 ve 8. SINIF MATEMATİK VE TÜM DERSLERDEN DESTEK LİSE 9,10,11 SINIF MATEMATİK GEOMETRİ

17 Ağustos 2012 Cuma

MATEMATİK KÖTÜ MÜ GİDİYOR?ENDİŞELENMEYİN.ÇALIŞIN!!!

       Matematik bir süreçtir.Bir yap-boz.Parçalardan bütüne gidersin.Genetik faktörlerin etkisi olsada ,çevresel faktörlerinde çok etkisi vardır.Her çocuğun matematik dersi mükemmel olacak değil.Öncelik ile velilere bunu aktarmak istiyorum.Tabi elimizden geleni yapacağız anne baba öğretmen olarak,çünkü matematik sadece üniversite kazanmaya değil,günlük hayata da destek.Endişelenmeyin ...Parça parça öğrenilen matematiği bütünü gördükçe öğrenciniz de sevecektir.Tabi bu süre zarfında Onu matematik dersinden soğutmamaız,ona taşıyabildiğinden fazlasını yüklememiz gerekecek.
       Matematik ile ilgili yazmak istiyorum nacizane kendi fikirlerimi.Öncelik ile kendi öğrenciliğime inip,olayı derinlemesine irdelemek istiyorum.Tüm matematik notlarım 100 değildi tabiki.Annem babam derslerime hiç yardımcı olmaz ,hatta ödevin var mı ?diye bile sormazdı.Ama üstün sorumluluk duygum ve azmim ile ağlaya ağlaya matematik ödevlerimi yapmaya çalışırdım.O gün okulda işlediklerimize bakar,öğretmen bunlara benzer sorular sormuştur diye( -ki genelde öle olmuştur) ezbere soruları çözerdim.Anlarmıydım ?Çok da değil.İlkokul tam da bir buhran geçti.Çünkü sınıfımızda bizden çok ileride olan bir çocuk vardı .Öğretmenimiz beni onunla yarıştırmaya çalışıyordu.Aramızdaki fark :O çok zeki ve anlayarak ;Ben ise az zeki ve tırmalayarak:)Hiç 100 alamadım:)Eminim ki o çocuktan 5 kat fazla da çalıştığıma.
      Ortaokulda işte kendimi bulmuştum.6.sınıf tüm notlar 5.;7.sınıf tüm notlar 5;8.sınıf tüm notlar 5.Okul birincisiyim.Annemden babamdan sadece  'Aferin'.Olsun ben onlar için okul birincisi olmamıştım ki.Matematik de süperim.Tüm derslerde harikayım.Yaramazlık da cabası.Öğretmenlerim beni sınıftan atıyorlar.Nie mi? Herşeyi bildiğim için hemen sorulara cevap verip ,dersi ilerletmediğim için:)
     Lise ...Ortaokul gibi parlak olmasada kendi yağımız ile kendimiz kavrulduk.Matematik de ortanın biraz üstündeyim.Ama çalışmaktan soru çözmekten yılmamış bir öğrenci profili.Tabi ergenlik filan yaramazlık da cabası:))
    Üniversite Matematik kazandım.Ben matematik okuyacağım.Çok korktum ,çok korkuttular çünkü.4yılda 1 tane alttan dersim gelmeden okulu bitirdim.Neydik ne olduk ha:))
                                                                                 YILDIZ KARAYEL ORTA

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder